فیک دوباره متولد شده پارت ۱۰

 

داخل بار

سر میز نشبچسسته بودم و چ درداشتم مشروبم رو می‌خوردم که توجهم به چیزی جلب شد 

یک آگهی بود 

آگهی (سلام و عرض ادب 

         ما به کارمند جدید نیاز مندیم 

خوشحال میشویم اگر شما به جمع ما بپیوندید 

 مبلغ................)

به نظرم اینجا کار کنم من از کارم استفا دادم و الان بیکارم و حوصلمم سر می‌ره آره قبول میکنم 

رفتم سمت میزی که سفارش میگیرند 

گارسون بله بفرماید 

یویی سلام برای آگهی هنوزم هم میشه استخدام شد 

گارسون او بله اگه میخواهید استخدام بشید برید داخل اون اتاق و با مدیر صحبت کنید

رفتم داخل اتاق که نشون داده بود و با مدیر صحبت کردم و قرار شد فردا ساعت ۵ برم اونجا تا ساعت ۲صبح (۵صبح نه )

رفتم خونه بعد از عوض کردن لباسام و خوردن غذا رفتم و خوابیدم

فردا صبح ساعت ۱۱

با صدای ساعتم از خواب بیدار شدم ساعت ۱۱ بود خوبه وقت برای انجام کارام دارم 

بلند شدم و رفتم حمام 

۲۰ مین بعد 

آمدم از حمام بیرون و و لباسهای راحتی برداشتم و پوشیدم رفتم پاین داخل آشپزخانه و برای خودم دوکبوکی درست کردم و خوردم ساعت ۱ بود تصمیم گرفتم که برم فیلم ببینم و بعد ساعت ۲:۳۰ برم بیرون و غذا بخرم 

ساعت ۲:۳۰ 

مشغول فیلم دیدن بودم که دیدم ساعت ۲:۳۰هست 

تلویزیون رو خاموش کردم و رفتم آمده شدم( عکس لباسش رو میزارم )

بعد از خرید 

بلاخره خریدارم تموم شد وارد خونه شدم و رفتم سر نوبل ولو شدم ساعت ۳:۳۴ بود گوشیم رو روی ساعت ۴:۳۰ تنزیم کردم و خوابیدم 

ساعت ۳:۳۴

با صدای گوشیم از خواب بیدار شدم و رفتم برای رفتمن به بار آمده شدم 

عکس لباسش برای بار رو هم میزارم 

رسیدم به بار

.................

زیاد نوشتم و الان داخل اعتکاف هستم و به زور دارم براتون می‌نویسم پس ممنون میشم شرط کم رو عملی کنید 

شرط پارت بعد 

۲ لایک