فیک دوباره متولد شده پارت ۱۲

 

یک هفته بعد

یک هفته ای میشه که اینجا کار میکنم و خوب امم تقریباً راضیم .هرچی نباشه از اون کافه که مجبور بود وقتی بچه ای تولدش بود براش اواز بخونم بهتره هست .

ساعت۱۲ شب 

ساعت ۱۲ بود و کمی خسته بودم یهو یه گروه ۷ نفره رفن  داخل اتاقی نتونستم خوب قیافشون  رو ببینم و برامم مهم نیست کی بودن ولی می‌خوام همو بکنن😐🤌😈 بیخیال اصلا به من چه هووووف یویی تو که قرار نیست برای پیششون پس لطفاً خفه شو (برات برنامه ها دارم نگران نباش) که یهو ریس آمد و بهم گفت مهمون های خیلی مهم هستن و سفارشاون رو تو ببر 😉 

یویی تو ذهنش :این چی تو شک بودم. وارد فاکک چرا من ااههههه ولی مجبورم قبول کنم 

یویی :باشه 

ریس :خوبه سفارشاون 

۲ تا ویسکی 

۳ تا شامپاین 

۱ الکل با درصد  خیلی بالا.( به چها منظورم اینکه پوزش خیلی بالاس و باعث میشه طرف حسابی مست بشه )

یویی : چشم 

سفارشارو آمده کردم ریس بهم گفت رفتن تو اتاق ۸۹ هوووفففففف من میتونم رفتم در زدم گفتم 

یویی :سفارشاون رو آوردم 

بعد از ۲ مین که انگار داشتن می‌خندیدن و حرف میزدن  درو وا  کردن باورم نمیشد همون پسره و دوستاش که تو کافه بودن   یویی آروم باش 

رفتم و روی میز بزرگی که بود سفارشاون رو گذاشتم که دیدم همشون بهم خمار نگاه میکنم لعنتی دامنم خیلی کوتاه تا نصف رون پاهام معلوم بود 

سفارشا رو گذاشتم رو میز و میخواستم برم که درو بتن   و همون پسره که اون روز تو همین بار منو نجات داد منو انداخت رو پاهاش . و چیزی که جالب بود روی د.ی.ک. بزرگش افتاده بودم و دقیقاً وسطم بود 

پسره :اههه لعنتی داری بیدارش میکنی (فهمیدید  درسته 🤌🗿)

یکی از پسرا :داش با ماهم شریک شو دیگه 😫😩

پسره :فکرشم نکنید 

یویی:بزار برم عوضی 

پسره :هنوز زوده بیب 

یویی :به من نگو بی...

پسره:چشم بیب ،😏

بیاید ببریتمش 

از زبان یویی 

پسره ها فکر کنم داشت راجب کردن من حرف میزدم میخواستم برم این پسره هم همش بهم میگه بیب آمدم بگم به من نگو بیب که سیاهی مطلق 

از زبان پسره 

دختر خیلی جذابی از وقتی دیدنش می‌خوامش و بدستش میارم  رفتیم بار وقتی صداشو شنیدم که میخواد سفارش بیاره با بچه ها هماهنگ کردیم که وقتی آمد تو درو ببندیم و بیهوشش کنیم و همه چیز درست پیش رفت 

از زبان یویی 

بیدار شدم و یه عمارت  بزرگ دیدم و دستام و دهنم بسته شده بود و پسره بقلم نشسته بود 

پسره :اوه بیدار شدی 

...............

زیاد شود نه ؟

شرط  

۳لایک

۱ نظر 

دوسسستتوووننن دددددااارررممم 💜💜💜❤️❤️❤️💜❤️❤️