فیک دوباره متولد شده پارت ۶

 

که گفتم

یویی سلام معلوم هست کجای چرا آنقدر دیر کردی نمکی نگران میشم اصلا کجا هستی داداش بزار حرف بزنه

؟سلام خانوم شما این شخص را میشناسید 

یویی بله شما 

؟ این شخص تصادف کردند و از اونجای که آخرین نفری که بهشون زنگ زدن شما بودید گفتیم بهتون اطلاع بدیم 

بوی چی تصادف الان کجاست 

؟بیمارستان۰۰۰۰۰۰۰۰ مثلاً ادرس بیمارستان

یویی ممنون 

سریع تلفن رو قطع کردم و روی لباسم یه کت پوشیدم و یه تاکسی گرفتم و رفتم آنجا وقتی رسیدم به خانومی که پشت میز بود گفتم 

یویی سلام ببخشید یوما کویلی مثلاً فامیلش کدوم اتاق هست 

؟ام بردنش اتاق عمل و ایناهم وسایلش هست 

یویی سرم رو تکون دارم و وسایلش رو گرفتم و رفتم نشستم روی صندلی منتظر بود عملش تموم بشه 

ساعت ۱شب

دکتر آمد بیرون بااینکه بدنم جون نداشت ولی بلند شدم رفتم سمتش و گفتم

یویی آقای دکتر حال یوما کویلی چطور هست 

دکتر شما همراهش هستید 

یویی بله 

دکتر ضربه بدی به سرشون خورده و متاسفانه

امید وارم خوشتون بیاد ببخشید کم بود درسامم خیلی زیاد هست و باید به اونا هم برسم ممنون که درک میکنید❤️❤️💜💜

شرط پارت بعد

۳ لایک 

۳ نظر