فیک درباره متولد شده پارت ۵

 

از زبان یوما

خیلی خیلی تحریک شدم بردمش تو اتاق و درو قفل کردم و انداختش رو تخت و خودم هم روش خیمه زدم و لباساش رو پاره کردم مال خودم رو در آوردم و انداختم اون آور بدون هیچ حرفی کردم توش صدای جیغش کل اتاق رو پر کرده بود  بیشتر تحریک میشدم در آوردم و دادم بخوره لعنتی خیلی خوب میخورد در آوردم و دیاردم دوباره توش داشتم میکوبیدم کلا یوما در حال کوبیدن هست و ما هم در این زمان میریم پیشه یویی

از زبان یویی

اون دوتا رفتم نشستم رو صندلیمون و ادامه ویسکیم رو می‌خوردم که نگاه های کسی رو روی خودم حس میکردم داشتم دنبال اون کس می‌گشتم که دیدم همون کسی که نجاتم داده بود داره بهم نگاه می‌کنه چند تا پسر دیگه هم کنارش بودن که رو پاشون دختر نشسته بود و فقط اون هیچی دختری رو پاش نداشت یکی از دوستاش رد نگاهش رو گرفت و منو دید منم سریع روم رو کردم اونور انگار داشتن چیزی بهم میگفتن اصلأ به من چه داشتم ادامه ویسکیم رو می‌خوردم که دیدم چند نفر اومدن و بقلم نشستن دیدم همونا هستن یکیشون گفت 

۱؟اوووههه جوننن چه چیزیییی

2؟نظرت چیه بریم اتاق پول خوبی بهت میدم 

داشتم بلند میشدم برم که دستم رو گرفتنو انداختم ولی اجیبش این بود که انگار روی پای کسی نشستم روم رو انوری کردم که یهو همون مرد که نجاتم داده بود رو دیدم گفت 

اوهه از اینجا زیبا تر هستی بریم اتاق

یویی لطفاً ولم کن

بدون هیچ توجی به حرفم بلندم کرد و داشتیم می‌رفتیم داخل اتاق نزدیک اتاق ها شده بودیم هر لحظه ممکن بود باکره بودنم رو از دست بدم وه. لحضه بیشتر میترسیدم دیدم یوما داره میاد پایین وقتی منو انجوری دید زود آمد پاین و یهمشت تو شکم پسر زد و منو زود گرفت و باهم دویدیم و از اونجا دور شدیم 

یوما حالت خوبه

یویی من خوبم ولی تو حالت خوبه

یوما آره بریم خونه

یویی آره 

رفتیم سوار ماشین شدیم 

چند دقیقه بعد

رسیدیم خون داشتیم پیاده می‌شدیم که گوشی. یوما زنگ خوردبعد از یه مکالمه رو به من گفت 

یوما واقعا متاسفم من یه کاری دارم باید برم ولی زود میام 

یویی اوکی مراقب باش 

یوما باش بای

یویی بای

یوما رفت رفتم داخل و لباسام رو عوض کردم رفتم داخل یخچال و بینی کاکائویی برداشتم و تلویزیون رو روشن کردم داشتم می‌خوردم و مدیدم ( کاری که من همیشه انجام میدم😁 )داشتم می‌خوردم که دیدم گوشیم زنگ خورد یوما بود جواب دادم 

مکالمه یویی و یوما 

یویی سلام عزیزم کجای

یوما سلام  ببخشید دیر شد ت چند ساعت دیگه میام 

یویی اوکی

یوما بای

یویی بای 

پایان مکالمه 

داشتم ادامه فیلم رو می دیدم 

چند ساعت بعد

چرا آنقدر طول کشید و ا هنوز نیامده دیدم گوشیم زنگ خورد یوما بود جواب داد که.............

بچه ها این پارت نمی‌دونم چرا برای شما نبود ولی دوباره داشتم و لطفاً شرط رو کامل کنید

شط  پارت بعد 

۳لایک

۲نظر