دوباره متولد شده پارت ۳

 

 

(بچه ها معذرت می‌خوام یادم رفت بگم یوما پسر هست)

امروز دانشگاهم کلا تموم شد و باید دنبال کار بگردم البته با رشته‌ی من کار پیدا کردن خیلی آسون هست مهمتر اینکه امروز با یوما قراره بریم رستوران و بار خیلی زوق داشتم زود رفتم خونه دیدم یوما نیست اشکال ندارد رفتم تو اتاقم و یه نیم تنه آبی با یه شلوارک پوشیدم و رفتم پاین و برای خودم نودل درست کردم داشتم می‌خوردم که گوشیم زنگ خورد یوما بود جواب دادم

مکالمه یویی و یوما

یوما سلام عزیزم

یویی سلام کجای

یوما من خونه دوستم هستم معذرت می‌خوام بهت نگفتم

یویی اشکال ندارد

یوما برای جبران ساعت ۵ آماده باش بریم بیرون

یویی یوووهههههووووووووووو

یوما ای دختر گوشم کر شد 

یویی ممنون ممنون ممنون 

یوما خواهش پس یادت نره 

یویی نوچ 

یوما بای 

یویی بای

پایان مکالمه یوما ویویی 

الان ساعت ۱:۳۰ بود رفتم روتخت و ساعتم رو برای ساعت ۳ آماده کردم 

چند ساعت بعد 

با صدای ساعتم بلند شدم رفتم حموم کارای لازم رو کردم و آمدم بیرون موهام رو خشک کردم یه لباس خوب انتخاب کردم نشستم سر میز آرایشم و چون خوشگل بودم نیاز نبود زیادی به خودم برسم ( (و منی که وقتی می‌خوام برم بیرون ۲ ساعت طول می‌کشه تا آماده شم 😐😐🙂))در حد کمی روژ گونه با تینت و سایه موهام رو باز و موج دار کنارم انداختم لباسام رو پوشیدم مبایلو داخل کیفم انداختم و رفتم پاین کفشام رو پوشیدم زنگ در خونه خورد باز کردم دیدم یوما بود آب دهنش را افتاده بود 

یویی سلام خوب شدم 

یوما سلام عالی شدی فقط نظرت چیه نریم بار 

یویی وااا چرا 

یوما چون ممکنه باکره بودنت رو توسط یکی از دست بدی شایدم توسط من از دست بدی 

یویی مسخره 

یوما جدی گفتم ،کلانظرت چیه خونه بمونیم و بریم سر تخت 

یویی مگه توی بار نمیشه 

یوما راست میگی می‌خوام بزارمش تو دهنت و یه آب خوشمزه بهت بدم 😈

یویی اییه اگه اینطوریه منم محکم گازش میگرم 

یوما می‌دونی آنقدر ارزش نداری که بکنمت 

یویی شما هم آنقدر ارزش نداری که بدن منو ببینید وارد سوراخم بشی 

یوما باشه بابا بیا بریم 

اوکی 

رفتیم رستوران داشتیم می‌رفتیم بار ....

 

ممنون که شرط رو انجام دادید و معضرت می‌خوام دیر گذاشتم به هر حال امتحانا شروع شد باید درسم بخونم ولی سعی میکنم بزارم 

شرط پارت بعد

۳ لایک 

۱ نظر