دوباره متولد شده پارت اول

 

Hiمن یویی هستم .من دانشگاهی رو تموم کردم الان ۲۶ سالم هست مادربزرگم میگه که بایداجدواج کنم اونم با پسر دایم که ازش متنفرم ولی اون عاشقم هست 🤢 حتی یک بار میخواست بهم دست بزنه (😈🔞)ولی از دستش در رفتم .مادر بزرگم خیلی بهم سخت میگیره ولی من دختر خوبی نیستم و هر کاری که دلم بخواد میکنم 😈 آزادی قوانون زندگی من هست من با دولتی بابام برای خودم خونه‌ی گرفتم که نه زیاد کوچیک باشه نه توی چشم و مهم تر از دست مادربزرگ و پسردایم و همه در امان باشم راستی من تنها زندگی میکنم ولی همیشه اینطور نبوده من ۷سالم بود ویه داداش ۱ساله داشتم خیلی دوسش داشتم .یه روز پدر و مادرم مجبور شدن برن بیرون و باید برادرم رو می‌بردم به مامانم اسرار کردم که منم برم ولی مامانم بوسه ای روی پیشونی گذاشت و گفت ما زود میایم فقط تا ۱۰۰ بشمار ما پیشتیم لبخند کمرنگی زدم و بغلش کردم اگه میدونستم اون آخرین باری بود که بغلش میکردم هیچ وقت حلقه دور دستم رو باز نمی‌کردم مادر و پدرم برادرم رفتند مادرم برای اینکه یکی باشه مواظب باشه مادربزرگم رو گذاشتم پیشم از همون بچگی هم حالم ازش بهم میخورد اونا رفتد یه گوشه توی خونه نشستم و تا ۱۰۰ شمردم تعجب کرده بودم چرا چرا مامان بابام نیومدن چرا منکه تا ۱۰۰ شماردم درباره شمردم هزاران بار شمردم دیگه از شمردن خسته شدم ولی ما امید نشدم میخواستم درباره بشماریم ولی با چیزی که شنیدم نتونستم بشماریم اشکام امونم نمیداد یعنی چی یعنی یعنی خانوادهم مردن نه این واقیعت ندارم نه نه مادر بزرگم آمد پیشم انگار خوشحال بود ولی چرا چرا باید خوشحال باشه طوری که انگار ناراحت بود بهم گفت خوانوادت مردن یعنی واقعا باید اینطوری بهم میگفتن نه این  امکان ندارد مادر بزرگم بهم گفت نمدونم تو چرا نکردی چی یعنی میخواست من بمیرم این چه جور مادربزرگی هست بهم گفت از فردا تو با پسر دایت زندگی میکنی چی اون اندازه من بود از همون مقع هم عاشقم بود چرا چرا ،چرادنیا  قاننوش بر خلاف کنه 

چرا من باید وقتی فقط ۷ سالم بود خانوادم رو از دست بدم 

چرا همچین مادربزرگی دارم 

چرا نباید عشقم رو خودم انتخاب کنم 

چرا....... 

شب شد و من فقط در حال چرا چرا گفتن بودم 

نه اینطوری نمیشه من نمیتونم اینجا و اینطوری زندگی کنم شب همه خواب بودن از خونه فرار کردم دویدم تا می‌تونستم دویدم اما کجا کجا رو داشتم اشکان توی هوا بخش میشدن داشتم همینطوری میدویدم که .......

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه

 

شرط پارت بعد 

۳ لایک 

۱نظر♥️❤️